بازی Dead by Daylight پچ Mid-Chapter 5.7.0 را دریافت کرد

بازی Dead by Daylight پچ Mid-Chapter 5.7.0 را دریافت کرد

بازی ترسناک چند نفره ناهمزمان Behavior Interactive ، Dead by Daylight، مسلماً یکی از محبوب‌ترین بازی‌های سبک خود است که به طور مداوم توسط یک پایگاه پخش اختصاصی بازی می‌شود و محتوای آن مرتباً کاهش می‌یابد. به این ترتیب، توسعه‌دهندگان به‌طور مرتب بازی را به‌روزرسانی می‌کنند تا گیم‌پلی بازی را برای جامعه خود تازه نگه دارند و مشکلات جدیدی را که پیش می‌آیند برطرف کنند. اکنون، یک پچ جدید میان‌فصل عظیم دیگر برای Dead by Daylight آمده است که مجموعه‌ای از رفع باگ‌ها و تغییرات و اضافه‌های جالب را به همراه دارد.

 

پچ 5.7.0 تغییرات مختلفی را در بازی ارائه می دهد، مانند یک به روز رسانی بصری برای نقشه هادونفیلد، و یک کار مجدد برای اثر وضعیت خونریزی، که باعث می شود بازماندگان در صورت عدم بهبودی، روند بهبودی با سرعت ثابتی پسرفت کنند. تغییرات کلی مانند حذف درجه سختی برای بازماندگان و اضافه کردن درجه سختی به قاتلان نیز انجام شده است، همراه با رفع اشکال، مانند برش بافت، فساد بصری در آسمان، و غیره.

 

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو بازی Dead by Daylight پچ Mid-Chapter 5.7.0 را دریافت کرد

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/bb55

خبرنامه بازی ها

گالری